Tuesday, June 5, 2012

-:: Variasi Cup Tiramisu ::-

Assalamualaikum,

Apa khabar kawan-kawan semua....? Saya harap anda semua sihat-sihat hendaknya....
Di bawah ni saya paparkan saiz-saiz kontena untuk kek Tiramisu, Sesiapa yang berminat untuk order dari saya bole la buat rujukan saiz kat sini.....

Saiz S
Minima order 25cups
RM 1.8 / cup
RM 2.20 / Cup -  tambahan coklat ganache


Saiz M
Minima order 12 cups
RM 3.80 / cup
RM 4.60 / cup - Tambahan coklat Ganache


Saiz L
Minima order 2 kontena
RM 18 / kontena
2 kontena @ RM 35
+ RM 10 tambahan coklat ganache

Saiz XL
RM 35 / Kontena
+ RM 10 tambahan coklat ganache



Saiz XXL
RM 45
+ RM 15 - Tambahan coklat ganache


Saya minta maaf kerana saiz XL belum ada gambarnya. Insya'allah bila ada gambarnya saya upload yer...

BERMINAT SILA SMS 012-2429923
*Harga yang di paparkan tidak termasuk kos penghantaran.

Terima Kasih....


No comments:

Post a Comment