Wednesday, June 6, 2012

-:: Manik manik Nasuha ::-

Assalamualaikum,

Selamat bersiaran...dah lama jari jemari ni nak sentuh jarum manik...
bukan tak ade tempahan...
tapi mood menjahit belum maiiii....
tapi kalu dah maiii...
semua tempahan harus di siapkan....
tinggallah mixer dan tepung yer.... (aikkk rindu kerrr???)

Baju-baju ni dah lama kat tangan saya...
kalau ikan dan jadi pekasam...
nasib baik baju.. huhuhu
mujur la awal-awal lagi saya dah bagi tau customer....
baju siap lambat.... mereka faham... Alhamdulillah.....


Baju sahabat saya... sori cik!! lambat siap baju acik..... hehehe harap2 acik pueh hati yo....  agak sukar nak design baju ni coz ia berkaki... puas fikir macam mana nak tutup kaki dia....

lace tampal... hari tu saya dah posing kat sini... tapi hari ni saya posing lagi ... kali dengan kawannya sekali.... harap Gee puas hati yer....


Baju pink milik Gee siap di hias dengan bunga sequin... baju ni menggunakan fabrik kain tudung(bawal).. sangat lembut.. jadi proses menyulam perlu berhati-hati agar tidak ada yang carik....


Terima Kasih Atas Sokongan Anda...
Ecah Kussin
0122429923

No comments:

Post a Comment