Tuesday, June 26, 2012

Demam Blueberry cheese cake

Assalamualaikum...,

Saya tengah bermalas-malasan nak update blog...
mungkin tengah serabut fikir nak siapkan tempahan customer..
Tempahan kek tak putus-putus dari kawan saya.. alhamdulillah..
Tempahan manik pun banyak yg kena tolak....
Saya takut tak sempat siapkan...
Saya tidak mengejar duit semata-mata...
tapi lebih kepada hobi utk berkarya...( ewaaaahhhh... ayat sastera)
bila customer bagi feedback yang positif....
Ya Allah..alhamdulillah....
rasa puas hati sangat bila customer gembira bajunya cantik....
mcm tu jugak kalau ada yang suka dengan pencuci mulut yang saya buat...
nikmat kepuasan berkarya tak boleh nak kata...
Hanya TUHAN saja yang tahu....

Minggu ni jadi demam Blueberry Cheese Cake..
Banyak tempahan kek yg diterima...

Terima kasih kak zai... Blueberry cheese cake 800g 
Terima Kasih Faezah..

Terima Kasih BKPR, last minute order.. kelam kabut saya di buatnya... deco perlu di perbaiki

Kek coklat moist wif cream cheese frosting

sedia utk penghantaran....


Alhamdulillah....


Terima Kasih atas sokongan anda
Ecah Kussin
0122429923

No comments:

Post a Comment