Sunday, March 6, 2011

kasi hentam saje lah labu......

Assalamualaikum,

huuuwaaaa.. nama kat atas tu mcm gempak jer..... tp xgempak pun.....
tuan tanah lelebih plk.....

kalu pi kedai manik... mcm2 rase nak beli yg belum ader baju nak disulam..
tp maniknye dah der.... keh..keh..keh... itu sebab mata dah bling...bling....
Tp aku dah jenis kedek (bhs jawa kot.... kasi hantam sj lah.. tajuk pun dh mcm tu..)
nak jd citer......

aku pun bajet2 la beli manik... acrylic atau nak senang paham.. stone la... aku beli sepeket...
ada la dlm 10pcs.... bile baju kurung hijo ku dah siap..... aku pun dok pikir.. design ape la plk nak wat berbekal kan 10 pcs stone ni........ pikio..punye pikio.....

tadaaaa........................ jom layan pic kat bwh ni... yg diberi nama STONE ISLAND..... (aku yg bg nama tau... maaf pada sifu2 beader.... if kot2 design I ni tersama .....)




sebab ape di beli nama stone island..??? xnampak ker... stone tu di kelilingi oleh glass pearls 3mm wif manik beras.... n konon2 manik tabur tu lautan ler..... ahak!!! mcm citer dongeng...
dah tu antara stone punye la jauh..... kan mcm pulau..... pakai hentam jer masa jahit... hahaha.. hentam saje la labu.....

No comments:

Post a Comment