Thursday, March 10, 2011

Contoh design yg sy buat utk kedai jahit.....

Assalamualaikum.....



huhuhu daaaaa..... ahak!!!! aik... tak pasal2 suke bebenar ni kenape cik ecah...
hidup mesti ceria.... baru murah rezki... ye ke???
yer laa.... kalau asyik moody jer mane ader orang berani nak tegur.... (motivasi utk diri sendiri pun yer..)
oklah, hari ni aku nak sambung citer pasal contoh2 yang aku buat utk kak zah tailor ....
ermmm nak citer ape yerk??? citer ngan gambar jer lah.....



jom layannn......





yang ni crumble tali air wif bunga clay....di faham kan dari lebai google bunga clay ni adalah bunga tanah liat... tp bkn la tanah liat yg buat belanga tu yer... yg ni xleh wat masak kari.... hahaha....


yang ni tak tau nak kasi nama ape ntah.... aku kasi half bunga lawang, ok x??? rupe dia pun dah mcm bunga lawang kan??? cume xleh nak masuk dlm sup jer.. keh..keh..keh...




Yang ni ader yang kata manik ketupat.... ader yg kata anyam tikar... aku pun tambah la 1 nama lg... susun batu bata... w/pun nama nye lain2.. tp coraknye tetap sama... yg ni ader 3 kategori..( macm nk masuk pertandingan jer.. ader kategori bagai.. hehehe) 1 layer.. 2 layer dan 3 layer..


Yang ni mini crumble... tp kalau di ikutkan crumble xder yg mini hehehe... aku dpt idea nih dari ilham rainbow crumble..... khas utk customer yg xsuka heavy bling-bling kat baju depa.... tapi kalu tgk tul-tul sweet jer....

aku compile corak2 yang simple..... manik pintal single n double layer....
uik... santek pulak yg kaler pink ijo tu.. ish..ish.. ader xbaju aku yg lom di manikn........



Yang ni manik bersayap... cantek terletak kat tgn .. mcm pakai gelang mutiara gitu....
ok..... itu jer yg su buat.... sampai sini dulu my entry..... nak sambg wat keje...

No comments:

Post a Comment